Näthat.

"Det drabbar inte minst de unga. Den 16-åriga ­tjejen som råkar hångla med någon och sedan brännmärks som ­byhora. Den ­fysiskt svage killen som får stryk och sedan skrattas ut på forum".
31/8-2011 Aftonbladet.

Snack om näthat och anomynitet, den där text raden fick mig att minnas mina förra år, i 2,5 års tid fick jag höra ibland att jag var horan i byn. jag brännmärktes verkligen, så såfort jag läser om näthat och allt sånt så kan jag inte annat än att bli sur, jag är Emma i "fjorton suger" tjejen som alla killar tror har de så lätt men som tjejer kallar hora. De e verkligen inte lätt att leva med internet och allt som kan hända...




Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0