SÄNG!

Jag har varit trött i typ 5 dagar nu, har inte kunnat sova och om jag inte sover blir jag grinig, och det har jag varit ett tag nu.
Hade tänkt att träna mage och rygg idag men det orkade jag verkligen inte, hatart! Vill ha sommar också, fan hatar att gå ut i typ 25 jävla minus grader.
Det enda som får mig att vilja gå upp är alla bra vänner och tanken på att snart är det helg och den är verkligen fullspäckad, det börjar faktiskt redan på torsdag då jag ska missa min första Liverpool match på ett år fem månader och nitton dagar, då ska vi ha kvälls öppet på restaurangen.
Sen på fredag så är det skola först och sen ska jag och pappa till syrran och jimpan och äta, på lördag ska jag till min plutt Jocke ♥ det ska bli mys! Sen på söndag så ska Jocke komma till mig och träffa fader min för första gången, ja ni, så ser min helg ut iaf, men före det så måste jag plugga till prov, göra klart datakunskaps uppgifter som skulle in för två veckor sen, lämna in en labbrapport på naturkunskapen.
Imorron kan jag egentligen ta sovmorgon men förhoppningsvis så ska jag få tillbaka min novell från Micke men han brukar vara ganska seg så vi får helt enkelt se. fy vilket långt inlägg det blev just nu, men ganska nöjd över att jag har bloggat två gånger idag.,




Det ska bli så skönt med sommar och grillkvällar med dom här två, förhoppningsvis går inte Ronjas bh sönder då ;)




Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0