Engelska B

Engelska B tar verkligen kål på mig, just nu vill jag bara sova men har en diktanalys som ska vara inlämmnad senast fredag och jag fattar typ ingenting, som tur var så fick man välja dikt själv från vissa poeter, ganska nöjd över vilken dikt jag valde men sen att skriva blir svårt. sen så har jag svenska att göra, och datakunskap och sen måste jag börja plugga i livsmedelskunskap och matlagningsteknik för där har jag snart slutprov. fan det här börjar bli ganska jobbigt just nu. Sen så måste jag hitta nån att börja planera mitt projektarbete med, skolan är så jobbig just nu, och det blir inte bättre av att man går i en klass där det inte går att lita på nån, alla snacka skit om varandra, vill helt enkelt sluta skolan nu.


Saknar min vän just nu ♥


Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0