Tråk inlägg.

Fy fan vad jag hatar den här veckan redan, trött på allt, saknar så himla många, mest min pojkvän, saknar även Jenny som jag var tvungen att säga nej till att gå ut och gå med, höll på att få migrän och allt, saknar Cajjan och alla våra roliga resor till ön, saknar Anton och Malthe, vill ha sommaren kvar, hade så kul med dom då, känns för jävligt att jag har en vän som jag är med ibland i den här byn och de e härliga Jenny, alla andra verkar ha sagt upp kontakten med mig... skit kul att sitta hemma typ varje dag. Vill flytta. vill sluta skolan, vill ha lov vill att mitt knä ska vara bra, usch för de här, kanske inte de roligaste inlägget men bättre att skriva av sig såhär än att skriva en pissig dikt eller nåt sånt. peace out hörrni nu vet ni varför de e så tråkigt att skriva


Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0