Äntligen.

Ja ni äntligen är designen nästan klar, saknas bara lite med kommentar texterna, men det ska jag fixa nån annan dag, så nu ska jag fan ta och börja blogga igen, fattar inte varför jag inte har någon motivation längre, jag som älskade att blogga förut, nej nu ska jag fan ta tag i det här :)

Nej nu ska jag väll ta och kolla på världens mest förnedrande match för mig, pappa tvingar mig att kolla på Brynäs-Djurgården, det är ju ungefär som att kolla på Liverpool-Fiorentina i champions league kvalet, aja jag längtar tills jag får min nya tv,




Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: antoniafelice

hahah :D vad du byter bloggar hela tiden :D håll kvar den här nu..



Btw.. jag har inte heller någon motivation eller inspiration till att blogga, haha :) <3

2010-01-27 @ 18:04:51
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0