Livet som tog en stor vändning

Ja tre år och 24 dagar sen så försvann du ur mitt liv,
kan fortfarande inte fatta att det har hänt,
ditt liv tog en vändning och bara sa poff och du mådde skit,
kan förstå det, men att det skulle kosta dig livet trodde jag inte,
kommer alltid att minnas dig så fort någon nämner ordet lunarstorm,
kommer alltid att komma ihåg dig som den där tokiga tjejen som gjorde allt,
inte brydde sig om någon annans uppfattning än din egen,
kan fortfarande inte förstå att jag inte fick träffa dig,
även fast vi skulle träffas,
men allt på grund utav att att mitt konto blev hackat så tappade vi våran vänskap,
tänk om jag hade fått träffa dig en gång,
tänk om du fortfarande hade varit i livet nu då,
för jag hade sett till att du hade mått bättre så småningom,
kommer aldrig att glömma dig Bea,
du kommer att finnas i mitt hjärta tills jag dör,
och då kommer vi  att träffas i paradiset för det är bara där du hör hemma, ängeln som du var.
R.I.P Bea<3


Comments
Postat av: Sandersonja

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2012-01-23 @ 07:11:55
URL: http://sandersonja.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0