Nytt Liv nya utmaningar.

Ja ni nu har jag nästan börjat nytt liv. jag har nytt hus med pappa och lägenhet med mamma har typ börjat om på nytt kan man säga.. Så jag mår väldigt bra faktiskt så nu väntar nya utmaningar istället. jag har ett brev ligger uppe på mitt rum med massa saker jag ska ha klarat av om ett år får se om jag gör det jag hoppas det iallefall.. Men det får vi se nästa år. En utmaning jag har är iallefall att ha ett förhållande så om nån är på så säg till:) Fast jag har ju så klart en jag väldigt gärna skulle vilja ha men det vet han nog inte om han vet nog inte ens om att jag existerar.
Men men åter till nutiden..
Idag har jag pluggat typ hela dagen skit tråkigt men jag har engelska prov imorron och efter det här provet så kommer jag inte att ha nå mer med våran klass, jag och Ida ska ha själva i ett enskilt klassrum så jag hoppas att det kommer att gå bra på det här provet så att jag kan visa att jag kan mer än vad jag visar. Jag älskar verkligen engelska och jag hoppas på ett bra betyg men det får vi väll se...

Nej vad tycker ni ska jag fortsätta plugga eller ska jag ta och sätta mig framför tv:n och kolla på ullared med en varm filt och en kopp thé det tycker jag känns ganska bra så jag tror att det får bli det så att jag inte pluggar ihjäl mig;) Eller så kan jag ju sitta kvar här och skriva på den här bloggen men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om...
Just nu så började Pontus att skriva på msn så nu kommer jag aldrig att komma här ifrån:p Eller jo kanske om han slutar skriva vilket han gjorde typ nu.... Men nu måste jag verkligen ta och sluta så här mycket har jag typ aldrig skrivit och det jag skriver nu är skit onödigt men det skiter jag i! Hahaha:P




Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: antoniafelice

sweetie! :) <3

2009-11-25 @ 10:53:39
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0