Trött....

Ja ni det här är konstigt jag har skrivit två inlägg idag och klockan är bara 11:36 det känns så jävla bra... Är på bättrings vägen med skrivandet... På torsdag så drar min klass och jag till Göteborg vilket jag redan har skrivit men jag längtar så jävla mycket... Som jag skrev igår så mår jag allmänt bra och det gör jag fortfarande,.,, Allt flyter på även fast du har dissat mig så bryr jag mig inte för du var ju tydligen inte rätt för mig även fast jag gillade dig jätte mycket och trodde att du gillade mig också... Men men får väll ta  det lugnt ett tag och bara vara med mina vänner eftersom jag inte har varit så mycket med dom längre....Men nu är det dags för förändring och jag hoppas på en bra sån... Hoppas att mina vänner och min familj orkar med en förändring,,,,, Nej nu ska jag ta och via innan lektionen...








Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0