Spexfoto....

Halli hallo.. Har precis haft spexfoto som våran klass blev sämst på vi brydde oss inte ett dugg så vi hade inget riktigt tema vi skulle ha superhjältar egentligen men så blev det inte.. .Men palla att bry sej ;) Ikväll så ska jag ta det lugnt hemma och vila eftersom jag är jävligt trött idag...Sen så blir det nog lite packning tills på torsdag då jag drar till Göteborg med klassen ska bli skit kul :P


Jag ville fråga en bloggare om han ville träffas men så feg som jag är så vågar jag så klart inte... Och jag antar att jag kommer att få ångra det skit mycket senare.. Men om inte han läser min blogg så vet han ju inte om det här :P




Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: antoniafelice

vi frågar honom! vi är tvugna urr! vafan, en gång gör väl inget? ett nej spelar inte heller så stor roll =)

2009-05-18 @ 10:04:56
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0