Allt känns så bra just nu....

Allt känns så himla bra.... Jag mår allmänt bra...
Jag tror att du har ändrat dig men jag tänker inte riskera att bli sårad igen!
Jenny och Jag har rolig humor. Och jag förklarar hur min drömkille som jag har hittat ser ut och hur han är.. Det bästa är att han inte har någon tjej heller ;)
Ska verkligen börja att satsa på min blogg nu.. Det känns som om jag kommer att ha tid för den i sommar.. Det känns som om jag kommer att ha tid för allt i sommar. Även fast 3 veckor försvinner eftersom jag ska jobba då :)


Det som jag saknar just nu är att prata med min gamla kära kusin.. Vi har inte pratat som vi brukar på flera månader känns det som.. Saknar det jätte mycket för jag vill ha tillbaka min kusin... Inte nån ny person som inte verkar bry sig... Han bryr sig ju inte ens att jag pratar med dig igen... Vad har hänt?
Han är den som alltid har stöttat mig när jag har velat varit annorlunda. Han var den som jag kunde gråta ut hos när jag kände att mina vänner svek, och när du sårade mig... Han är den som har varit överbeskyddande, han delade alltid med sig. Han hjälpte mig att gå i trappen när jag var lite vinglig och trodde att jag kunde ta fem steg direkt istället för ett.... Han var den som sa åt mig att göra en ändring, han ville verkligen inte att jag skulle vara med dig och det sa han högt och tydligt...


Just nu är det så att jag får göra alla mina ändringar själv, för jag vill inte dela med mig så mycket av det med mina vänner, för det känns som om dom inte bryr sig. (Inget illa menat, men ni skulle kunna få visa det mycket mera, för ni vet ju att jag inte har mått så bra psykiskt ett tag)

 Var nog allt för idag..




Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Förlåt..

Din gamla kusin finns kvar, jag kommer inte lämna dig..

har bara haft fullt upp, med precis allt man kan tänka sig..

Vi MÅSTE träffas snart, känns som år och dar sen..



Kommer alltid vara vid din sida Urrel :)

// En kusin i en svacka :p

2009-06-03 @ 20:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0