Läxor klara....

Hallo! Nu äntligen så är man läxfri.... Så nu ska jag nog ta och ringa till Carro och fråga om hon vill göra nått. Sen ikväll så ska jag bara vila och kolla på tv.... snart börja skolan igen.... längtar verkligen inte... Men det är sånt man får ta... Gjorde klart min gymnasieansökan idag.... Blev hotell och resturang som första val.. sen blev det europaprogrammet i strängnäs..... Vet fortfarande inte vad jag vill göra.... Men men jag har ett litet tag kvar att tänka på hur jag vill ha det.... Nej nu ska jag ta och dra... Får se om jag orkar skriva ikväll igen....


P.s min fina nya design är gjord av Félice Alm... Tack så jätte mkt......




Bye Bye //Urrel

Comments
Postat av: aa.

haha, den är ju bara jättefin ... hahahah

2009-01-25 @ 20:07:56
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0