Människor kan kanske ändra på sig...

Du kanske har ändrat dig...
Men jag vet inte..
Du sa inte ens hej till mig igår...
Du gick bara förbi men du skickade ett sms vid halv tio tror jag att klockan var...
Jag kunde så klart inte svara...
Har aldrig pengar på min mobil längre....
Annars hade jag nog svarat..
Men jag blev så himla paff du bara dissa mig igår..
Du pratade med mina vänner men jag kunde inte ens få ett hej eller en kram eller något alls...
Du kanske bara är blyg men jag vet inte...
Ska försöka fixa pengar till mobilen så att jag kan skriva till dej så ska jag se om du svarar...
Det konstiga var att det var typ precis en månad sen vi pratade sist...
Men så kom det där smset och jag visste inte vad jag skulle göra.....




Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0