Jag älskade en pojke...

Jag älskade en pojke som inte älskade mig tillbaks..
Jag blev olyckligt kär och föll i trans...
Allt jag gjorde gick på automat och jag sa inte det som jag ville säga..
Allt jag sa var det som pojken sa att jag skulle säga...
Vad skulle jag göra när jag var olyckligt kär och inte hade nån axel att gråta på?
Skulle jag våga stå på mig och säga vad jag tyckte eller skulle jag låta alla andra trampa ner på mig?
Skulle jag låta alla klaga på allt och bli den jag inte var?
Eller skulle jag vara den jag var och bli av med alla mina vänner?
Nu är det klart jag är den jag är och mina vänner får leva med det...



(Nu kanske ni förstår lite varför jag inte har någon blogglust alls längre)
(Måste komma ihåg att tack mina två riktigt bästa vänner som jag fick gråta ut hos när jag behövde, ni vet vilka ni är)





Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Anonym

Varför skriver du om samma sak i varje blogginlägg?

2009-04-09 @ 21:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0