Lyssnar på punkrock och pluggar.

Hallo! Sitter här och lyssnar på radioaktiva räkor och KSMB. och så "pluggar" jag ju så klart. Men jag tyckte att jag förtjände en paus för jag har faktiskt pluggat i en halv timme nu,så det var dags att ta det lugnt.Annars idag så har det inte hänt så mycket.Gått i skolan och bara tagit det lugnt.Imorron så ska jag och Carro på programbesök på högbergs, vi ska kolla på hotell och resturang.Hoppas att det kommer att bli roligt.Imorron har jag också fotbolls träning och då så blir det löpning och styrka för hela skiten.hoppas att det inte blir lika jobbigt som förra veckan. Nej nu ska jag ta och plugga igen.











Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0