Dina ögon är det ända som jag kan tänka på.

Kan den här dagen bli ännu värre? Låt mig tänka ja det kan den säkert.För du kommer säkert att säga att du inte gillar mig längre.Jag kommer säkert att missa fringe,har säkert gått upp i vikt av alla mina jävla glassar som jag har ätit för att tröstat mig själv.Allt är bara piss den här veckan,och inte nog med det så har jag ingen att gråta ut hos för Jonna är inte hemma.Allt är verkligen piss,inte nog med att du inte tycker om mig men jag har ju börjat att typ bråka med en av mina vänner pågrundutav dej också.Allt blir dåligt av kärlek,jag kan inte ens förklara hur mycket jag tycker om dej.Altt förstörs av svartsjuka och allt sånt.
Saknar att ha dej bredvid mig och bara mysa,saknar den första november när du var här och bara myste med mej,då var allt fortfarande bra,nu är allt piss och jag blir bara mer och mer kär i dej,men det verkar inte som om du blir det.Känns som om jag kommer att tycka om dej föralltid </3








Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Robin

Känns som krälek bara förstör faktiskt Men inget funkar ju utan



Taaack :)

2008-11-23 @ 22:06:26
URL: http://robinakyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0