Lista.

Värsta känslan?
Att göra illa handleden

Bästa känslan
Att sova ;)


Din första tanke när du vaknar?
Aj aj.


Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
R.E.M - Losing my religion.

Har du någonsin varit kär?
Ja.

Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Några tidnings klipp om Jens Pääjärvi och en tavla med mig när jag är liten.

Vad har du under sängen?
Kläder och gosedjur.

Ser på?
LOST <3

Lyssnar på?
Rock,Punk.

Skriv nått smart!
Jag fick VG+ på tyska provet. 

Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Jens Pääjärvi.

Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
"Hej ditt vodafone kontantkort har 0 kronor kvar"

Vad vill du bli när du blir stor?
inrednings arkitekt.

Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Rolig,Jobbig ;) irriterande ;)

Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
När jag lärde mig att cykla.
 
Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Matlagning.

Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Ingen

 Vilken superhjältekraft vill du ha?
Att kunna döda folk med min blick :)


Vad är du beroende av?
Kakor <3

Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
En säng.





Bye Bye /Urrel


Comments
Postat av: venus

jag älskar listor! fast tkr att det för det mesta blir samma frågor hela tiden :p

2008-03-04 @ 16:24:46
URL: http://www.planetenvenus.blogg.se
Postat av: Robin

svar: haha fuska är bra ibland :) mår inte dåligt av d iaf =) men klart att d e roligare om man klarar sej utan :)

2008-03-04 @ 19:37:35
URL: http://robinakyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0