Fotboll roligt igen :)

Hello! Det här kommer att bli ett tråkigt inlägg för jag har tråkigt och jag har haft det ganska länge nu.Idag så bestämde jag mig för att börja spela med flickor 94 i stället för damlaget.Och det är jag glad för.För i damlaget så är det så jävla tråkigt.Det fick mig att börja undra vad det var för mening att spela fotboll.Så nu ett tag så har jag velat sluta spela fotboll men nu känner jag mig på topp och det känns äntligen roligt att gå till träningarna och inte tråkigt som det har gjort hela tiden nu ett tag.Så nu är jag glad men ändå så känns det som om jag sviker damlaget för jag vill egentligen spela så att jag blir bättre men det kommer jag aldrig att göra i damlaget för man kommer aldrig att få spela så jag är ganska glad att jag slutade.Men det var allt för idag skriver mer imorron tror jag.
Hej då.










Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Emil

jag tackar! ;D

2008-03-25 @ 22:58:11
URL: http://eliassson.blogg.se
Postat av: Robin

svar: hehe okej ;) men tjejer ska ju inte va så långa :D värre om man e kille o e kort =)

2008-03-26 @ 15:42:50
URL: http://robinakyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0