Ingen rubrik funnen.

Hello! Kom inte på vad jag skulle ha för rubrik idag så då blev det ingen.Men men idag så sova man till tolv sen så lag man sig och kollade på tv tills klockan blev tre och då åt jag frukost,lunch samtidigt sen hade jag träning där det gick skit dåligt om jag får säga det själv också har vi bara två träningar kvar till högbo cupen men jag har bara en för jag ska jobba på torsdag så då blir det bara på tisdag nästa vecka.Men men jag får väll ta och träna själv då.
Igår så hade jag väldigt roligt när jag var till Gustavsvik med Emmie,och Jonna fast man har väll många blåmärken eftersom man alltid slår sig när man åker forsen men annars var det jättekul vi gick ut och badade när det regnade och åskade fast det var så kalt så vi badade bara ett litet tag ute sen gick vi in igen för Emmie frös.Sen så slutade Emmie att bada för hon tyckte att det blev tråkigt men jag och Jonna övertalade henne efter ett tag och då började hon igen ett tag iallefall.Men men mer om det orkar jag inte skriva så nu drar jag.Hej då.















Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0