U R R E L .

Hello! Idag ska bloggen handla om mig som den alltid gör men ändå. Idag var såklart en tråkig dag för alla som läste i går. Fast imorron blir en mycket roligare dag. Det enda som var bra med den här dagen var att jag såg en skitsnygg kille på bussen ;) Imorron hoppas jag att jag får se honom igen ;)Idag har jag inte gjort något förutom att kolla på tv och såna saker som jag brukar göra ;) Men men nu ska jag nog dra mig till sängs och läsa eller nåt kolla på en dvd film eller så men något annat än att sitta och glo på tv.. Hej då.












Bye Bye /Urrel


Comments
Postat av: Urrel

Jag måste vara lite seg idag eftersom jag skrev att jag inte ville kolla på tv men ändå så ska jag kolla på en dvd film. hmm :S

2008-01-14 @ 21:55:40
URL: http://urrel.blogg.se
Postat av: Robin

haha men d e ju bra :D Undra vad som kommer efter killar då !? :)

2008-01-15 @ 21:08:02
URL: http://robinakyol.blogg.se
Postat av: EMMiE DA MAN

det var en jävla Robin på att kommentera!
Hihi, urrel tycker du är snygg. Så du inte dissar henne för att hon såg en snygg kille på bussen.
^_^
skulle jag inte säga de där? xD

2008-01-21 @ 16:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0