Fan! Fan! Fan!

Just nu satt jag och läste Félice blogg, Och jag kom på att vi har matteprov om två veckor och jag måste verkligen öva. Har bara G i matte men vill ha MVG. Måste ha det för att komma in på nån bra linje. Fast jag vet inte vad jag vill bli. Jag byter nästan varje dag, ena dagen vill jag bli kock som jag har velat bli enda sen jag var liten, sen så vill jag bli målare eller inrednings arkitekt eller pyskolog fast det lär jag inte komma in på för jag har inga bra betyg :( Så imorron så får jag ta hem matten och öva öva öva. Fan nu kom jag på att vi har engelska prov på torsdag så det måste jag också öva på :( Måste åtminstone har VG på provet för nu har jag lite att bevisa åt Ann-Christine att jag inte är så dålig som hon tydligen tycker :( Även fast jag älskar engelska. Fan nu kom jag på att jag har tyska läxa tills imorron :( Kommer inte att gå nå bra tror jag men man kan ju hoppas ;) Hoppas att det är nå bra på tv ikväll för jag vet inte vad jag ska göra annars förutom och plugga tyska men det orkar jag inte för det är jobbigt.Nu kom syrran hem från jobbet så nu ska hon nog snart åka hem till sig. Så nu måste jag sluta så att jag kan prata lite med henne innan hon åker men före det så kan jag nog säga nå mer om jag kommer på nå mer att skriva. I natt drömde jag världens konstigaste dröm för det var typ helt vitt av snö ute och jag sprang ut helt naken och det åkte massa bilar förbi och jag skämdes inte. Det var lite konstigt bara så att ni vet. Så när jag vaknade så trodde jag att det var snö ute men det var det inte :( Får hoppas på att det snart kommer snö för jag vill bygga en snögrotta så att Simon Sjöberg kan bli instängd i den för det blev han tydligen förut för han sa det i går. Han tyckte tydligen att det var läskigt fast det bara var tre decimeter hög :S Om det blir snö nån dag så måste jag och Jonna leka mullvaden det är så roligt även fast vi alltid gör illa oss men vad gör det  :) Nej nu ska Lina dra så nu måste jag gå Hej då





Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0