Boring day.

Hello! Idag är det en tråkig dag. Det blev ingen tjejkväll för Jonna skulle på ishockey :( Så då blev det inget. Så jag får nöja mig med bloggen. Så nu hoppas jag att det är någon som kan göra mig glad igen :) För det finns inget att kolla på, på tv och ingen rolig dvd film hemma. Syrran har alla roliga :( Så jag får väl göra nåt roligt som att läsa eller något. Eller plugga som jag måste göra för annars blir det inga bra betyg :( Så får väl börja med det nu. Vilken rolig fredags kväll jag ska ha :( Hej då












Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Robin

va härligt ;) älskar fotboll - mitt liv =D

2008-01-18 @ 19:27:27
URL: http://robinakyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0