Home again.

Hello! Nu é man hemma igen och som jag har saknat alla. Fast jag saknar ju släkten uppe i Luleå lika mycket just nu. Elin var så söt att man kunde äta upp henne. Hon var så gullig med sin lilla plutmage. Längtar tills jag får träffa henne nästa gång.Och alla andra. Fast nu e jag glad att vara hemma igen i lilla huset med alla djur häromkring. Längtar tills jag får träffa Jonna och dom igen. Det var längesen nu. Idag när vi var på väg fick vi reda på att tåget var försenat med 2 timmar så då kunde man ju gå och lägga sig igen men det gjorde inte jag. Utan istället så läste jag Stieg Larssons Män som hatar kvinnor. Den börjar faktiskt bli bra nu vilket jag inte trodde. Nej nu måste jag gå och packa upp för mamma börjar bli arg. Hej då.













Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Emil

Precis, nu kan du ju åka skidor hemma med ^^

2008-02-03 @ 13:38:38
URL: http://eliassson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0