Det ända inlägget för dagen.

Hello! Blir inga fler inlägg för dagen för jag har engelska som jag måste plugga på till. Vi ska skriva en uppsats på torsdag. Vi ska jämföra australienska skolor mot svenska skolor. Så jag måste plugga hela kvällen idag tror jag.Annars så blir det tv:n eller något annat.Men inte datorn.
För jag har en SO uppsats som ska vara klar till vecka 10 även fast det är långt kvar så har jag inte hunnit så långt som jag hade hoppast på.Egentligen skulle uppsatsen vara klart nästa vecka men det var ingen som skulle klara det så vi fick längre tid på oss.

Nu ska jag nog göra något annat än att sitta här men jag kan ju berätta vad jag gjorde igår först.Igår så var jag med Jonna och byggde en snögrotta och sen så värmde vi saft och tog med oss ljus och satte oss i snögrottan och myste.Det var ganska kallt men roligt för vi satt och pratade skitsnack som vi alltid gör men det gör väll alla någon gång bara det att jag och Jonna gör det flera gånger än vad andra gör.Fast det var ju på kvällen för på dagen så åkte jag hem från Luleå med tåg.Och när vi trodde att vi snart var framme så kom dom och sa att tåget var försenat med två timmar. Då blev jag inte så glad för jag ville hem för jag hade inte sovit något på tåget. Så jag var inte särskilt glad för jag skulle egentligen till kyrkan med konfan.Men det kunde jag ju glömma eftersom tåget var försenat med två timmar.Sen efter att Jonna hade gått hem så la jag mig och tittade på tv400 det var idol 2005.Så jag var glad för då var ju Jens med fast det var inte det avsnittet :( Så jag får vänta tills nästa söndag.Men det klarar jag nog av eftersom syrran ändå har dom avsnitttena hemma hos sig.Så det är ju bara för mig att låna dom.Men hon kommer ju aldrig hem längre.Men hon kommer kanske hem på lördag.Det hoppas jag bara för då kanske Jimmy kommer också.

Jag hoppas verkligen att det är något bra på tv i kväll för jag orkar nog inte plugga hela kvällen.

Nej nu ska jag nog ta och plugga lite åtminstone.
Hej då.









Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0