photo time.

Knäppte lite kort igår när jag väntade på att Carro skulle komma och hämta mig.
Blev riktigt nöjd med dom.
några lite bättre än andra,
 men det kan ju bero på att jag
 hade gjort mig i ordning på vissa av dom :)
Lite smått stressad där ett tag hade en kvart på mig att göra mig iordning.
Så går det när man inte planerar ;)



              


Bild 1: Jag tror att jag har hur mycket tid på mig som helst,
men efter ett tag märker jag att det bara är en kvart kvar,
innan Carro kommer och hämtar mig.

Bild 2: Tio minuter kvar och jag har fortfarande,
inte bestämt vad jag ska ha på mig.
lite smått stressad eller vad?

Bild 3: Precis klar och då så kommer Carro.
Bra gjort av mig eller vad?





Bye Bye /Urrel


Comments
Postat av: ERIK

haha ^^ vilken linje ska du söka till då? någon idé? ;D

2008-12-21 @ 10:36:01
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0