Julpynt.

Hallo folket!
Idag så blir det att pynta julgranen med mamma och pappa, jag hoppades på att Lina skulle komma hem men hon jobbar. Och Johan har väll aldrig varit med och pyntat julgranen. Bilder på granen kommer senare ikväll hoppas jag.

 Igår så var jag till min käraste kusin för att fira att han har fyllt femton. Var ganska roligt, fast jag pratade inte särskilt mycket med honom för han pratade med Carro i telefon hela tiden. Så då fick jag sitta och kolla på dansbandskampen med Lina och Sara. Sara ska klippa mig och färga slingor efter jul längtar väldigt mycket. Håret behövs verkligen klippas just nu. Börjar att se väldigt risigt ut nu.

Nej nu måste jag dra. ska ta in granen nu :D

P.s glöm för fan inte bort att det är Arsenal - Liverpool klockan fem.
Hoppas att Liverpool vinner!!!!!




Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: ERIK

den linjen verkar vara rolig faktiskt! :)

2008-12-21 @ 11:21:11
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0