Annorlunda.

Trodde du var annorlunda.
Du sa massa saker som jag trodde var sanna,
nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro.
Du verkade vara en sån där kille som man kunde lita på till 100 %
 det var ju då fel!!!!
Du sa att du var en känslig kille som typ kunde lyssna på allt,
en som inte rökte, snusade eller drack.
Men jag kan säga dig en sak jag tror inte på dig längre.
Jag ångrar allt jag gjorde med dig.
Jag ångrar alla sms jag skickade till dig.
Jag ångrar allt jag har sagt till dig.
Jag ångrar att jag ens sa till mina vänner
 att du var så himla bra och allt.
Nu om någon frågar om dig så vet jag inte riktigt
om jag kommer att kunna svara
 utan att börja böla mitt framför dom.
Det är inte riktigt det jag vill,
en sak vet jag säkert.
Lita aldrig på killar som är äldre än dig och säger massa gulliga saker
innan man ens har träffat varann.
Jag har lärt mig en läxa.
Var inte för desperat första gången man träffar han.
Då blir det bara dåligt. </3










Bye Bye /Urrel


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0