Urrel är tillbaka.

Hello! Nu är man tillbaka på bloggen igen.Datan har inte funkat så jag har inte kunnat gått ut och skrivit något nu.Men men.Idag så har jag gått i skolan så klart och sen så skulle jag ha träning egentligen men så blev det inte för nu ska vi ha träningar på tisdagar istället.Och så klart så kommer jag att missa varannan tisdag då jag har konfa.Och så fick jag reda på att jag kommer att missa träningsmatchen mot Karlholm på söndag för då drar jag iväg till Undersvik på konfaläger.Så nu är jag arg.Men jag har redan varit arg i dag för jag var och fiska idag men det gick inte så bra blev av med ett drag och inget napp förutom ett på cirka en halv timme.Så det var inte så roligt. Men nu ska jag ta och kolla på tv för jag orkar inte skriva nå mer nu.
Hej då.








Bye Bye /Urrel


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0