Yoo!!

Yoo!!
Hur mår alla idag då?i morrn ska man väl ut och springa då men vad ska man göra i dag? hmm det får jag fundera på längtar tills näst nästa vecka på sönda för då drar vi till göteborg.
juste nu kom jag på att jag måste städa mitt rum jobbigt så in i he*vete men endå.imorron kommer det här att hända:Släkt från luleå kommer ingen träning måste ut och springa i stället.men det klarar jag väl av.sen så ska jag kolla på tv och äta mat men det förstår väl alla redan sen ska jag sova och sen är det en ny dag jippi ska kanske kanske till dalarna då vet inte riktikgt än men hoppas hoppas det och hoppas att det ska bli varmt men det ska det nog bli hoppas jag för då ska jag i sånna fall bada bada och ännu mera bada:)


Men nu är det slut för i dag kom till baka i morron och läs igen för flera saker jag ska göra hejsvejs nu ska jag gå och lägga mej haha xDh

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0