Hallå i burken! eller ipad eller vad ni nu har!

I helgen typ var jag hos min pojkes land o spela kubb (förlora)

och förlora i uno med men vann i yatsy (turunge man e)

åkte supersnabb båt :D

badade i 20grader

och sola mig röd

liver leker

älskar han

 

MOHAHA lurade ni är!!!!
de e ju jag Joachim som tagit mig in på Lovisas blogg men de e ju jag som är storvinnaren i UNO o kubb!
Yatsy e bara tur enligt mig!

NEE nu ska vi två sova i alla fall Lovisa!
för hon ska jobba imorgon.

Avslutar med vädret:

Uppsala Lördag: 20 Grader sol
Månkarbo Lördag: 15 grader och måln
Miami Lördag: 33 grader om de e någon som bryr sig

Hejsvejs i lådan!
Joachim :D


Comments
Postat av: Lovisa

Haha ja du min fina pojkvän du kan skriva bra du, men att du vann på uno jämt där har du allt fel ;) <3

2012-07-06 @ 23:11:43
URL: http://urrel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0