Ta min hand.

Ljudet när någon säger lita på mig

Ljudet när någon har ljugit

Ensamheten man känner vill jag inte att någon ska få känna

den är alldeles för hård och svart
Samtidigt som jag ser kylan i mina ögon ser jag också varmheten av att veta att jag finns där för mig själv

Alkohol hjälper inte

det är bara mina tankar som får mig glad

sorgen som fanns där är nu borta

alkoholen för länge sedan uppdrucken

den hjälper en kväll men vad finns kvar sen?

Bara sorg,

därför säger jag till alla ni som känner som jag,

ta min hand vi ska åt samma håll vi ska till glädjens palats!




Bye Bye /Urrel


Comments
Postat av: Robin

Riktigt fin text!!

2011-07-02 @ 11:12:50
URL: http://dearmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0