Maj i sammanfattning.

Hmm ja ni Juni nu, gud så fort tiden går, hmm vad han jag med att göra vi kör en sammanfattning vettja, även fast det inte finns så många bilder..


Mamma fyllde 50 och det firades stort som ni kanske ser på bilden


Min fina älskling firades dagen efter mamma.



Hmm vad mer hände då.. jag fick upp kontakten med en av mina bästaste vänner igen



fick nya favorit låtar så som,
riverside-agnes obel
Timglas- Lars Winnerbäck
Varning för ras- Lars Winnerbäck
Someone like you - Adele


Och självklart så var det ju lite fotboll också...
typ allt förlåt för dålig uppdatering och inga bilder, ska bli bättre på de de lovar jag :)


Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Robin

Tiden går helt sjukt fort! :/

Grattis till din mamma :)

2011-06-07 @ 23:34:25
URL: http://dearmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0