Liverpool ♥

♥ Dag 27 – Min favoritplats. 

Hm ja ni, Månkarbo är som ett hem till mig, men inte min favorit plats, en stad i sverige jag verkligen älskar är Luleå, har släktingar där och ska åka dit i sommar har jag tänkt. Sen min verkliga favorit plats är nog Liverpool, har funderat länge på när jag ska åka dit igen, jag tror det blir när jag har tagit studenten och då ska jag vara där längre, kanske till och med flyttar dit i nått år. Vad jag vet är att jag iaf ska dit igen. Det kändes som hemma direkt när jag kom dit, älskar dialekten också, skulle nog kunna skriva hur mycket som helst om Liverpool, men tänker inte tråka ut er, lägger in lite bilder därifrån istället.






Ganska speciellt att ha busshålltsplatsen åt fel håll, efter att jag såg det så blev jag totalt kär i staden ♥


Av alla bilder jag har från matchen så är typ 15 av dem på torres och 10 på maxi, märks det vilka som är mina riktiga favoriter? ;) hade Lucas varit med så hade jag haft 100 bilder på bara honom, det är nog bara jag i hela världen som tycker han är riktigt bra...



Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0