Städdag,

Ja ni idag så tror jag nog det blir en städdag, börjar att flytta imorron så kanske är bäst att börja flyttstäda lite, såg på Eriks blogg att man var först med att gissa rätt på vart han skulle, härligt de :) har nu börjat fundera på om jag ska börja blogga på allvar igen så som jag gjorde i början, tror det blir så, ganska skönt att ha den här bloggen för man kan skriva om allt mellan himel och jord,

helgen har varit väldigt härlig faktiskt, hade ju en dag extra ledigt pga studiedag, men då jobbade jag hos mamma så så mycket ledigt blev det väll inte, sen på kvällen på fredagen så kom Jocke ett tag, på lördagen så åkte jag till bruder och kollade på fotboll med han, alaget spelade mot Hinden och dom förlorade med 1-0 finns bara ett ord att säga och det är pinsamt!

Idag så är det fotboll som gäller och städning då, nej gott folk tror det blir ett till inlägg ikväll och då med bilder från i torsdags då jonna sov över här :)



Bye Bye /Urrel


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0