Det går bra nu.

Fan vad jag känner att det går bra i mitt liv nu, allt i skolan går bra, eller jag ligger iaf på minst g i allt, sen så känns det skönt att jag har slutat brytt mig om kärleken, just nu finns det bara en kärlek och det är min kärlek till Liverpool, a juste glömde bort har en till kärlek och det är till min familj och mina katter, känns skönt att det inte är något som kan såra mig, Funderar på om det här kommer få mig att börja blogga igen, jag tror fan att det kommer det, men vi får helt enkelt se, kommer sitta vid datorn ganska ofta nu, eller ja om jag får jobbet på ynwa.se men vi får väll se hur det går med det, hoppas det iaf,

Idag är det farsdag och pappa är inte ens hemma, han kommer inte hem förrns inatt nån gång, så jag har inte orkat köpa nån present till han, hoppas att han kan leva med det, nej hörri ni nu ska jag ta och sluta, men vi får la ta och höras,


Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0