Syskon♥

♥ Dag 11 – Mina syskon.

Mina syskon är verkligen speciella, det finns inga jag älskar mer i världen.All dem gör för mig även fast dem i bland kan vara dumma.


Karl Johan Erik Bergstedt♥ Min bror då som kallas brur av mig är 25 år och han är en fotbollsnörd och spelar fotboll själv även fast han har sagt ganska länge att han ska sluta för han har problem med en fot. han är den i våran familj som tror att han har all tid i världen och försover sig ganska ofta, han skiter i om han skämmer ut sig, han gör vad han vill. Jag och han vi har alltid kommit överrens och vi har alltid busat när vi var små, jag såg alltid till att han fick skäll av mamma och pappa, och då blev han sur av mig och gav igen. då var det bäst att vara tyst..



Lina Elida Maria Bergstedt♥ Min syster är drömsystern för alla, 23 år har hon hunnit blivit och hon har jättesnygga kläder och när hon bodde hemma så lät hon mig ha hennes kläder, just nu så bor hon i Tärnsjö med sin pojkvän Jimmy och dem har precis köpt hus, så jag hoppas att dem har förstått att jag kommer komma och hälsa på dem typ hela tiden. Även fast jag och syrran inte är så nära varandra med att berätta våra känslor så älskar jag henne och vi kan sitta och prata fotboll i flera timmar, (brur är också med då) Alla i våran familj utom mamma älskar fotboll men jag tror nog syrran är mest nörd, jag kanske vet mest om Liverpool, men syrran vet allt om all annan fotboll.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0