Minnen.

♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.


Ja ni.. jag har många favorit minnen, alla tror nog att jag skulle säga Liverpool här, och jag tänkte det först också men ångrade mig, kom på ett minne som fick mig att skrika av lycka, började skaka och tillslut grina, det var när jag fyllde 15 år, R.E.M. skulle spela på Globen den 7 september, och jag fyller i agusti, hade önskat mig det, men trodde inte jag skulle få det. för mamma och pappa skulle vara borta, och pappa verkligen älskar dem, så då slutade jag hoppas, men sen så kom jag på att syrran också gillar dem, så jag tänkte att hon kanske kunde åka med mig, men det visade sig att hon jobbade och inte fick ledigt, för hon hade sagt att hon ville åka, så då tappade jag förhoppningarna igen, sen när min syster fyllde år så låg jag hemma och var sjuk, men det visade sig att hon faktiskt hade fått en biljett då, och alla i min familj visste om det utom jag, så jag gick ju och var ledsen över att jag inte fick se dem, men sen mitt sista paket jag fick så öppnade jag det, och i där så låg det ett papper, jag undrade vad fan är det här, och så kollade jag och då såg jag att det var en biljett, har nog aldrig varit så lycklig, skrek tills jag var hes, ett av dem bästa minnen jag har..




Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: liindblaads

haha men det e min smak :P

2010-12-28 @ 22:33:12
URL: http://liindblaads.se
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

<3 sov sött <3

2010-12-29 @ 02:34:51
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0