2010

Tänkte köra en sammanfattning av 2010 i bilder,
 
Januari♥


Har inte så många bilder pga ny dator men hittade den här, firade iaf att Elin fyllde 19.

Februari ♥


Sov över hos Carro och gick på en äcklig jävla players knep, kul att man går i samma klass som han...

Mars♥


Såg gräs igen, började gå runt storängen med Jenny, gick ner ganska mycket i vikt. mars var en bra månad!

April♥

        
festade på sista april, först hemma hos mig sen ett tag i ubblixbo sen i Ullfors,
hade min första riktigt jobbiga bakfylla.

Maj♥

Skippade CL finalen för en jävligt usel fest,
fick många killars nummer den kvällen men inget av dem ledde till något mer,
tack och lov!

Juni♥

Vad jag gjorde i juni ja ni det var att kolla fotbolls Vm
och sen så klart den årliga ullfors rundan med jonna jenny och nea

Juli♥
    

    
Juli var en månad då det hände mycket, körde grillkväll i Ullfors med Ida,Ronja,Carro och Jonna, (bild 1)
(Bild 2) Jag och Jonna hade stadshäng skulle egentligen träffa Ludde men han orkade inte
(Bild 3) Käkade sockervadd under vm finalen
(Bild 4) var på ön 3 av 4 ggr, bara en gång av dem som var kul, för dem andra sög plankade in, gjorde illa fötterna och blev anklagad för att försöka hångla upp min klasskompis, även fast jag vet att jag inte gjorde det för jag var nykter den kvällen, men som sagt han kan ju drömma vidare!

Augusti♥
  


(Bild 1) firade pappa nere i göteborg, i present fick han biljetter till Liverpool
(Bild 2) Fyllde år, åkte till Tobbe och blev firad där.
(Bild 3) Åkte till Karlholm med jonna på verkligen den sämsta festen nånsin, vi var där i typ en halvtimme sen kom david lizette och isa så vi drog och käkade pizza.

September♥

Bild saknas, hade väll det tråkigt i september antar jag, jag vet att jag kollade mycket på fotboll iaf

Oktober♥
Saknar tydligen bilder här ifrån också.


November♥

Fick äntligen se mitt kära Liverpool. känslan är obeskrivlig, tårarna rann när jag sjöng you'll never walk alone.,

December♥
Har inte hittat kameran så bilder blir det inte här heller, men vad kan jag säga, jag började nörda plugg i skolan och ja fotboll blev det nästan varje dag,



Bye Bye /Urrel








Comments
Postat av: liindblaads

hahah då har vi inte samma musiksmak hahah

2010-12-30 @ 12:41:00
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0