Nu börjar jag med den här skiten igen..

Ja ni nu har Félice klagat lite så nu ska jag väll se till att börja igen.. Som ni ser så har jag ny design så det måste ju betyda ny blogg inspiration så jag det kanske blir lite mer mattips i den här bloggen nu och så kommer jag såklart att skriva om mina dagar på resturangen vilket kan bli lite roligt ibland.. Man skrattar jävligt mycket typ om man stänker ner folk och bara skrattar. och när man upptäcker att man har lite gemensamt med Sara iklassen. Sen så kan man aldrig vara deppig om Tessan är på humör för så fort man ser henne så börjar man le för hon ler jämt.. Ja ni nu har ni fått hört lite om min klass... Skriver mer nån annan dag.


Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Världens bästa kusin :D

Det höll ju länge ;)

2009-09-10 @ 21:55:47
Postat av: antoniafelice

det låter bra gumman! (: hör av dig någon dag, vi kan ta en fika och bara snacka! :) <3

2009-09-13 @ 01:29:43
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0