Nytt inlägg..

Efter klagomål från Félice så tyckte jag att jag skulle uppdatera anledningen till att jag inte gör det är att jag inte har något internet just nu... Men snart så hoppas jag att det funkar igen.. då ska jag försöka bli bättre... jag förstår inte jag har ingen kille och inget i skolan att plugga till men jag har ändå inte tid till att hålla på med datorn. det kanske beror på att jag har flyttat för typ tre veckor sen så jag har massa flyttlådor att gå igenom men jag gör ju inte det heller. Jag är typ själv och kollar på tv eller så är jag med Jonna Jenny och Carro..  Men det ska bli ändring med bloggen nu., jag ska försöka iallefall! Hoppas att det går nu. Ska börja träna också och se om jag kan springa lite.. fotbollen är helt förstörd iallefall.. Men men nu ska jag sluta.. ska försöka börja blogga igen:D



Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: antoniafelice

härligt sötnos! jag saknar att läsa dina inlägg, dom är alltid så roliga :) har du lust att hitta på ngt någon dag? jag saknar dig!! <3

2009-11-19 @ 14:47:17
URL: http://antoniafelice.blogg.se/
Postat av: antoniafelice

varför syns inte mina kommentarer ?:O haha men bra det sweetie! ser fram emot båda! <3

2009-11-19 @ 17:45:17
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0