Seg dag....

Idag har varit en så här allmänt seg dag... Har inte orkar någonting... Och visst blir det bättre av att man hatar sin klass.. (Eller vissa av dom iaf)

Den här veckan så är det jävligt mkt prov och skit så nu är det de som gäller även fast jag bara vill gräva mig en djup grop och lägga mig och dö iden..

Idag så frågade kusinen min om jag vill till Tärnsjö på fredag, och det är klart att jag vill det, så jag och Jonna kanske ska dra dit, då får jag träffa kusinens flickvän Johanna för första gången :D Ska bli skit kul och se vad han har för tjej...... Sen så får jag ju träffa hans kompisar också... Vissa av dom är jävligt söta!!!!! Nej nu blire plugga hela kvällen för min del.....




Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

bara att önska dej lycka till i tävlingen då! ;)

2009-05-04 @ 17:19:32
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: the one and only kusin :p

Klart du ska till mig :D

men jag behöver veta vissa grejer av dig.. men det tar vi nån annanstans :p



vadå vissa av dom? Alla mina kompisar är jätte söta :D säger vi xD



aja, längtar som bara den tills fredag då;)

2009-05-04 @ 22:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0