Hemma från Göteborg...

Halli Hallo!
Nu är man hemma från Göteborg.. Kom egentligen hem igår men jag orkade inte skriva då.....
Jag har haft skit kul i Göteborg.. Har typ shoppat hela tiden :P


Första dan så drog vi till Liseberg fast vi åkte inget,......På kvällen så tänkte Emmie, Jag, Jonna , Carro, och Félice åka till hammen men det gick inte så bra.. Så vi drog tillbaka till skolan som vi sov på :P


Andra dan så gick jag, Marina, och Félice på nordstan typ hela dan.. Jag och Félice åkte en sak på Liseberg på hela tiden och det var kållorado med Marina.... Sen så drog vi tillbaka till skolan och var där med typ alla killar utom Jakob och Philip.. Vi hade skit kul träffade några rolia skåningar som var på fotbollscup.,... Dom var skit roliga....


Sista dan så var det packning som gällde sen drog alla till Nordstan.. och shoppade igen.. Sen bar det av hemmåt med tåg och jag och Emmie var typ osociala hela resean vi sov typ hela tiden men vi hade skit kul med varandra ändå :P


Första dagen:




När vi åkte till Liseberg... (Carro är fotograf)





Vårat misslyckade försök till hamnen xD (Fotograf jag)



Andra dagen:




Félice jag och Marina hade lite roligt nät vi knäppte kort innan spårvagen kom... (Fotograf jag)


Sista dagen:





Packning.... (Fotograf jag)





Anton och Albin.... innnan vi skulle till tåget.... (Fotograf jag)






Jag och Emmie glada över att få komma hem och sova i en säng igen :)  (Fotograg jag)







Några av mina shoppings fynd:





Tröja: HM
Jeans tights: Bik Bok.
Kilklacksskor: HM
Väska: HM




Det var allt för idag...





Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: Anonym

göteborg <3

2009-05-24 @ 21:48:09
Postat av: antoniafelice

hihi, tack för en rolig heelg! :) "vi kommer från eeslöööv", haha :) ingen r. tyvärr, han balla säkert ur.. tss. :)

2009-05-25 @ 17:45:57
URL: http://antoniafelice.blogg.se/
Postat av: figge

suuper snygg tröja! :p

2009-05-28 @ 21:50:58
URL: http://duggmask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0