Vad jag har gjort en hel vecka....


Ja ni folket kan ni tänka er att det är mer än en vecka sen jag skrev... Ber om ursäkt för det men jag har verkligen inte haft tid eller lust.... Så nu ska jag berätta lite om vad som har hänt dag för dag....



Torsdags förra veckan.
Ja först så kom Fillan hit med bussen hon skulle träna med oss....Sen så bar det av hemåt, på eftermiddagen så var jag med Jenny vi fick för oss att åka in till Tierp så vi gjorde det, vi handlade godis och gick och sjöng på Tierp tills vi skulle hem igen, då så kollade vi på film och pratade med Philip Iran som Jenny kallade han xD, gud vad kul vi hade då:P


Fredag midsommarafton.
Började som vanligt med en tur med cyklen till sjön med massa andra...Var nog en av dem roligaste midsommaraftonen jag har haft.. Alla hade skit trevligt och mysigt... På kvällen så var vi hos Cajsa vi åt mat och dansade hela natten lång sen så var väl den midsommaraftonen slut....


Lördagen förra veckan.
Vaknade ganska tidigt och började städa för Nermin skulle komma till mig på kvällen och sova över, var livrädd för hur mamma och pappa skulle reagera men dom reagerade bra... Vi kollade typ på tv hela kvällen, först fotboll sen massa filmer... Hade det skit mysigt....


Söndag förra veckan.
Vaknade eller ja "vaknade" hade inte sovit någonting den natten med Nermin vid min sida.... Vi gick väll upp sisådär vid tolv nån gång... Jättetrötta, Åt fika sen gick vi upp och kollade på film igen,, Sen så åkte han hem, sen på kvällen så var jag med Jonna och Madde och hade det trevligt med en pokerrunda som jag skulle ha vunnit om jag inte gick hem för att jag var så trött och jag ville orka upp på måndan då jag skulle börja sommarjobba....


Nu orkar jag inte skriva om mina arbetardagar för dom är det inge speciellt med förutom att idag och igår så höll vi på med hö och jag kan säga er en sak det är så jävla jobbigt så jag vet inte hur jag ska förklara de...

Nu Fillan så hoppas jag att du är nöjd med ett nytt inlägg :P

Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: antoniafelice

hehe, nu e jag nöjd! :D hur går det med neeeeermin? (:

2009-06-29 @ 10:45:52
URL: http://antoniafelice.blogg.se/
Postat av: antoniafelice

UPPDATERA segfitta! (: ska vi ses när jag kmr hem? puss <3

2009-07-10 @ 22:58:00
URL: http://antoniafelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0