I HATE YOU!

Varför säger du åt mig att han inte är nå bra när du ändå håller på med han?! Du frågar mig om jag fortfarande tycker om han och när jag säger nej fast jag egentligen menar ja! Så säger du bra han är ju en sån jävla player. Du vill verkligen förstöra för alla. Varför kan du inte bara låta det vara. JAG SOM TRODDE VI VAR VÄNNER. MEN EFTER DET HÄR SÅ VET JAG INTE VAD JAG TYCKER OM DEJ LÄNGRE!!!! DU HAR FÖRSTÖRT ALLT!!!!! Jag vet inte vad jag ska säga men eftersom du är en sån player själv så tycker jag inte att du ska säga att han är en player. Du har ju för fan redan hållt på med hans kompis varför ska du börja med han också?!







Behövde få ut min agression!




Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0