Jonna ska sova hos mig i dag :)

Hello! Idag så ska Jonna sova hos mig hon sov här i går också bara för att jag är ensam hemma.
Det skulle nog vara ganska läskigt att sova själv.Men eftersom Jonna är en så bra vänn så sov hon här.
'
Emmie kom också hit på kvällen.Vi skrattade väldigt mycket och pratade om gamla minnen som gick snett.

Snart så har jag samling,har match mot Tierp i dag och jag hoppas på att vi vinner med det känns inte som det men man kan väll hoppas.Annars så kommer man väll att få höra det i skolan på måndag.Hoppas att vi vinner eller att det i allefall blir oavgjort.Då kommer vi om Gimo i serien och då ligger vi trea och har chans på att komma tvåa.Nej nu ska jag ta och packa ner mina benskydd och fotbollsskor.

See Yaa Suckers.
Hej då.








Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0