Bye Bye Månkarbo hello Porto

Hello! I natt vid halv tre något så åker vi hemifrån och sen bär det av till Porto och guud vad jag längtar fast jag kommer ju ändå att sakna lilla sköna fina Sverige och katterna och fiskarna och kompisarna så klart.Men nu har jag inte tid att skriva nå mer för jag måste nog ta och packa lite mer.Fast vet ni vad det bästa är det är att jag började att packa iförrgår så nu är nog Jonna glad för jag packade senare.Men nu drar jag vet ej om jag kommer att skriva något när jag är i Porto.Får se.
Hej då.













Bye Bye /Urrel

Comments
Postat av: ester

JAg tycker du ska göra texten lite större, annars är det lite jobbigt att läsa :) bara ett litet tips.

2008-05-14 @ 13:47:46
URL: http://esterak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0