MATTELÄXA

Hello! Har precis gjort klart matteläxan.Och ska sen sätta mig och plugga på kemin så att det går bra. Idag fick vi välja två linjer som vill vill gå och kolla mer om. Jag valde hotell och resturang. Och handel vet ej om jag vill gå det men jag kan inte bestämma mig. Hoppas att vi snart får internet till våran data och inte bara till pappas. För jag vill lyssna på Jens men det kan jag typ inte göra med pappas. Idag så är det träning men jag får inte gå för jag har så jävla ont i halsen.
Idag på konfan så var vi sju pers fast vi egentligen ska vara sjutton stycken men alla var typ sjuka.Så vi fick typ bara göra roliga saker. Sen när man kliver på bussen så satt Frida där så då satt man sig med henne och pratade lite.Det var faktiskt riktigt tyst idag på konfan fast det är det nästan jämt.Men i dag var det extra lugnt.
Idag så kom mamma och pappa hem också. Dom hade inte köpt något godis så jag blev arg.
Imorse så vakna jag av att Curren hade ner en blomkruka i hallen. Men jag tyckte så synd om honom för det satt en jätteläskig katt utanför. Så han och Issjoh var jätterädda. Till och med jag blev rädd för katten lät jätteläskig. Men det kan ju vara så  att jag hörde lite konstigt för jag var så himla trött att jag nog säkert kunde ha sett ett spöke eller något. Jag trodde nästan att jag hade drömt allt men sen så såg jag den omkullvältna blomkrukan och då förstog jag att jag inte hade drömt.
Imorron så är det innebandy på idrotten gissa på om jag är glad eller vad. Nej nu ska jag gå och plugga och kolla på tv som vanligt. Hej då.











Bye Bye /Urrel


Comments
Postat av: Robin

Okej då, finns pinsammare lag ;) t ex Chelsea

2008-02-12 @ 22:45:08
URL: http://robinakyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0