Lortgris.

Hello!Jag måste erkänna det men jag är verklige en lortgris.Mamma har sagt åt mig att städa innan hon kommer hem men jag har inte börjat än och hon kommer hem vid 18:30 och jag har mycket att städa.Men jag har iallefall en ursäkt varför jag inte har städat och det ä för att jag har tvättat bilen och jag fick inga pengar för det så jag är inte så himla glad.Och så har jag varit med Jonna och kollat på Alvin och gänget.Riktigt bra film faktiskt.Fast den är säkert inte lika bra som Sweeney Todd.För den verkar så bra.Ska se den någon gång nästa vecka hoppas jag på iallefall. Men nu ska jag ta och sätta mig framför tv:n och kolla på något bra program.Jag vet att jag är en tv nörd men jag kan inte hjälpa det.Men nu drar jag. Hej då.













Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0