Host Host.

Hello! Idag så börjar väll förkylningen på riktigt att bryta ut. Så jag får ej gå på träningen ikväll :( Men jag får väll skylla mig själv eftersom jag var med på idrotten i skolan idag. Men det var ju så roligt. För vi hade Mångtempoboll. Vi körde handboll lite konstigt sätt men ändå. Och så körde vi innebandy. Plintfotboll. Och basket. Men mitt lag fick aldrig köra basket. Tråkigt tråkigt. Istället fick vi köra innebandy två ggr och handboll två ggr. Men dom var vi ändå bäst på så det var ju bra. Jag hade inte så bra lag.Jag var med Viktor sara och philip. Philip var det ända som var bra. Han och jag var dom ända som körde hårt. Men vi vann ju iallefall fyra ggr. Så då blev man ju glad åtminstone. Jag tyckte att det var roligt iallefall. Ikväll så är det Gossip Girl så då ska jag kolla på det. Men före det så ska jag nog plugga engelska för det gjorde jag inte går. Jag orkade bara inte och det gör jag inte idag heller. Men men jag får väll ta och plugga ändå jag måste verkligen ha bra betyg på det här. Imorron på matten så ska vi köra teknik åttan så vi slipper matten :) Fy fan så skönt det kommer att bli. Jag längtar tills dess för jag orkar inte med matte imorron. Nej nu ska jag nog gå och plugga. Hej då.








Bye Bye /Urrel

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0