Boring day.

Hello! Idag är det en tråkig dag. Först så slutade man på storängen.Och sen gick min bästa bh sönder :( Gud så arg jag blev då. Var verkligen den bästa jag har.Så om man är tjej så kan man räkna ut att jag är verkligen arg nu. Igår var jag också arg på dagen. För jag kollade på LOST och det slutade så dåligt att jag blev arg över det med. P.s jag såg inspelat så att ingen undrar varför jag kollade på torsdagen och inte på onsdagen. Men jag kollade på greys anatomy på onsdagen. Båda serierna är så himla bra att man inte vet vad man ska göra. Men nu ska jag gå och kolla på tv och äta godis. :) Hej då.














Bye Bye /Urrel


Comments
Postat av: Robin

Svar: åå va härligt ;) sova e d bästa som finns :D
Skönt me fotboll ;) har oxå massa träningar

2008-02-23 @ 13:26:37
URL: http://robinakyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0