Du är bara en droppe i havet.

Du är bara en droppe i havet, men ändå så vill jag ha just dig.
Jag vill inte ha någon annan än dig, kan du inte förstå det?
Du är allt för mig, du är som jag vill kunna prata om allt med.
Du är den som jag vill ha vid min sida när jag mår dåligt.
Du är den som jag vill kunna prata om inför alla mina vänner.
Du är den som alla ska veta att jag är tillsammans med.
Men det är bara det att jag inte kan säga att vi är tillsammans.
Du vill inte ha mig, du vill inte ha något seriöst.
Du kan inte förstå att jag vill ha något seriöst.
Du kan inte förstå att jag vill ha dig hela tiden.
Du vill inte behöva känna skuld om du är med en annan.
Du vill bara ta dagen som den kommer.
Du förstår inte att du sårar folk genom det sättet.








Bye Bye /Urrel


Comments
Postat av: Tobias

ja för alice var fan bra :D

2008-12-13 @ 19:20:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: ERIK

ja det är dom! :D



allt bra? ;D

2008-12-17 @ 18:55:33
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0